Job 7 van 19


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker team projecten (m/v/x)


Functie

Je ondersteunt de projectleiders, de coördinator projecten en de directeur patrimonium deelwerkingsgebied Oost in de administratieve taken en de opvolging van de projecten.

Concreet betekent dit:

Het administratief ondersteunen en bewaken van processen van het team projecten:

  • Informatie-uitwisseling met VMSW/Wonen in Vlaanderen en opvolgen beleidstoetsen
  • Invoeren van data, opvolgen van termijnen en bewaken van procedures ivm de bouwprojecten
  • Bewaken van tijdslijn en pro actief communiceren met de projectleiders en de coördinator projecten
  • Administratieve ondersteuning gedurende het volledige traject

Het coördineren en controleren van de financiële stromen:

  • Financiëring en controleren van de financiële stromen
  • Studiekosten van de projecten controleren en opvolgen
  • Verrekening administratief opvolgen
  • Betalingsaanvragen opmaken en pijler financiën informeren
  • Financiële rapportering aan de medewerkers van het team en de directeur patrimonium deelwerkingsgebied Oost

Documentenbeheer en algemene administratieve ondersteuning:

  • Overzicht bewaken en aansturen van de medewerkers van het team voor een correcte registratie in DMS
  • Verzorgen van digitaal archief in overleg met de medewerkers van het team
  • Verzamelen van alle nuttige informatie van het team projecten ifv visitatie, GLOBO, jaarverslagen,…
  • Voorbereiden van agendapunten van het team projecten voor het bestuursorgaan, het managementteam, de directie van het deelwerkingsgebied en de coördinator projecten.
  • Administratieve ondersteuning van het team projecten (opmaak brieven, afspraken maken met huurders,…)

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelorsdiploma in een relevante studierichting;
  • Je bent ondernemend en neemt initiatief;
  • Je kan zelfstandig werken maar werkt ook graag in een team;
  • Je bent contactvaardig , klantgericht en diplomatisch
  • Je bent administratief sterk, flexibel ingesteld en leergierig;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office;
  • Een basiskennis van Ordiges en 3P is een pluspunt
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren

Aanbod

  • Een marktconform salaris
  • Een voltijdsebetrekking:40u effectief/week
  • 20 wettelijke verlofdagen, 4 aanvullende verlofdagen (vrij te kiezen) en 4 officieuze feestdagen (11/07, 02/11, 15/11 en 26/12)
  • 12 ADV-dagen
  • Extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie, hospitalisatieverzekering,verplaatsingsvergoeding,woon-werkvergoedingof fietsvergoeding

Solliciteren

Jan Vandeberg
0473984946
jan.vandeberg@wil.be

Solliciteren